Retourbeleid
Retour sturen?  Indien U door een fout/beschadiging in de tapijtmatten of rubbermatten een zending retour wilt sturen vergoeden wij de verzendkosten. In alle overige gevallen zijn de verzendkosten voor uw rekening.

Wat is de levertijd?

De automatten worden alleen op bestelling gemaakt. De levertijd is afhankelijk van de dag waarop de bestelling geplaatst wordt. In de volgende tabel vindt je een indicatie van de levertijd.
 
Besteld & betaald Levertijd (werkdagen)
Maandag  4 tot 7
Dinsdag 5 tot 7
Woensdag 6 tot 7
Donderdag 6 tot 7
Vrijdag tot 7
Zaterdag tot 7
Zondag tot 7

Voorbeeld: Jij besteld een mattenset die we niet op voorraad hebben op donderdagmiddag. Deze set wordt daarna ingepland voor productie en komt de daarop volgende dinsdag/woensdag bij ons binnen. Hierna wordt de set direct verzonden en wordt deze de volgende werkdag geleverd.

Kan ik matten ergens afhalen?
Het is mogelijk om jou bestelling af te halen in Asten.

Is het mogelijk om alleen de bestuurdersmat te bestellen?
Ja, dat is mogelijk! Kies het model van jou auto. Selecteer de tapijt kwaliteit en kies dan bij "Meer of minder matten" --> Alleen bestuurdersmat.

Prijzen:
- Naaldvilt antraciet, Naaldvilt zwart, vanaf € 30,75 
- Luxe velours zwart, vanaf € 36,75

Let op: rubber matten kunnen niet los besteld worden.

Zijn de automatten voorzien van logo's?
Alle automatten zijn zonder logo. Een logo van een automerk op de matten is niet mogelijk. deze logo's zijn wettelijk beschermd.
 
Wat zijn de verzendkosten?
Gratis verzending voor pakketten. Voor het verzenden van een envelop binnen Nederland betaal je slechts € 2.25.  V Een envelop naar België of Luxemburg kost € 4.15. 
 
Hoe kan ik betalen?
Bij ons kun je op veel verschillende manieren betalen. iDeal, CreditCard, Mistercash, PayPal of overschrijving per bank. Betaal jij liever als je de matten al hebt ontvangen? Dat begrijpen wij. Kies dan voor de optie Achteraf betalen. 

Mijn auto staat er niet tussen, kan ik toch bestellen?
Ja, dat is mogelijk. Stuur ons een sjabloon van de originele automat. Hierna worden de matten gemaakt. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
 
Worden de matten geleverd met originele bevestiging?
In veel gevallen worden de matten uitgevoerd met de originele bevestigingen in de automat. Dit staat bij de omschrijving vermeld. Is dit niet mogelijk, dan worden de matten voorzien van een universeel bevestigingssysteem.
 
Moet ik thuis zijn op het moment van levering?
Jij ontvangt van ons op de dag van verzending een mail met een link waarmee je het pakket kunt volgen. De pakketdienst komt 2 maal langs om het pakket te bezorgen. Mocht je niet thuis zijn dan laat de bezorger een bericht achter. Jij kan met deze informatie een afspraak maken met de pakketdienst voor het moment en de plaats waar het pakket afgeleverd kan worden.

Helaas was ik niet thuis bij aflevering. Wat nu?
Als jij bij aflevering door de pakketdienst niet thuis bent wordt er een bericht achtergelaten.
 
Levering door DPD: Met behulp van de link die je via mail ontvangt kun je de status van de zending inzien. DHL bezorgt binnen 1 werkdag na verzending. DPD heeft 2 afleverpogingen. Is de levering na de 2e keer niet gelukt dan kan je het pakket op één van de ruim 800 Servicepoints afhalen. 

Levering door PostNL: op www.tracktrace.nl kun je met behulp van het barcodenummer en de postcode van jou pakketzending de verzendstatus inzien. PostNL bezorgt pakketen binnen 1 dag na verzending. Ben je niet thuis, dan wordt het pakket 1 dag later opnieuw aangeboden. Tevens krijg je de mogelijkheid een nieuw bezorg moment te kiezen. Ben je dan ook niet thuis, dan kun je tot 3 weken nadien het pakket afhalen op het postkantoor.
 
Is het mogelijk mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen?
Bij het invullen van je gegevens selecteer je het vakje "afwijkend afleveradres". Daar geef je het adres op waar je bestelling naar toe gestuurd moet worden.

Wat als de levering niet aan de verwachtingen voldoet?
In Nederland is er de wet kopen op afstand. Daarin is geregeld dat jij online bestellingen binnen 14 dagen na ontvangst retour mag sturen. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 30 dagen terugbetaald.

Klachten?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt. Wij lossen je klacht graag op. Dat gaan het snelst als u contact op neemt met onze klantenservice. Dit kan via e-mail, whatsapp, facebook of regulier post.  Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Alle informatie over de klachtenafhandeling vindt je hier

Retouradres:
AutomattenSjop.nl
Heerbaan 76
5721 LW Asten

Staat jou vraag hier niet tussen?